Pracownia Fryzur Furora Pracownia Fryzur Furora

Regulamin Salonu Furora Pracownia Fryzur

 

  1. Salony otwarte są od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-21:00 i w soboty w godzinach 9:00-18:00.
  2. Informujemy, że obszar salonu objęty jest monitoringiem.
  3. Za przedmioty pozostawione na terenie salonu, salon nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
  4. Personel salonu w uzasadnionych wypadkach zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu lub odwołania wizyty.
  5. Reklamacje zgłaszamy osobiście w naszym salonie, jeśli będzie zgłoszona później niż dwa dni po wykonanej usłudze wszelkie czynności będą wykonywane odpłatnie i cena będzie określana indywidualnie. Jeśli usługa została wykonana po wcześniejszym ustaleniu z Klientką/Klientem kolor, kształt itp. został wykonany na życzenie Klientki/Klienta, reklamacja jest uważana za bezpodstawną i wszelkie czynności po usługowe będą wykonywane odpłatnie.
  6. Dzieci (wiek do lat 10) mogą przebywać w salonie tylko w obecności oraz pod stałą opieką osoby pełnoletniej. Salon nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki w salonie.
  7. Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci jak i dorosłych odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź ich prawni opiekunowie lub sam ich sprawca jeśli jest osobą pełnoletnią.
  8. Prosimy o nie dotykanie narzędzi, sprzętu, dekoracji i wszelkich urządzeń w salonie.
  9. Wszystkie osoby znajdujące się na terenie salonu są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii personelu. Klientka/Klient korzystając z usług salonu jednocześnie oznajmia, że zapoznał się z niniejszym regulaminem.
  10. Zamówienie usługi w salonie jest równoznaczny ze złożeniem przez Klientkę/Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez salon.
  11. Termin wizyty można zmienić maksymalnie dwukrotnie.
  12. W przypadku nie przyjścia na zabieg bez odwołania go minimum dwa dni robocze przed planowaną wizytą, następny zabieg będzie wymagał 50% przedpłaty. Wpłata ta będzie bezzwrotna w sytuacji nie zjawienia się ponownie na zabiegu i jego nieodwołania minimum dwa dni robocze przed planowana datą.
  13. Jeśli spóźnienie na wizytę wyniesie więcej niż 15 min. usługa nie zawsze będzie mogła być zrealizowana lub też będzie zrealizowana tylko częściowo.
  14. W przypadku strzyżeń męskich lub dziecięcych dopuszczalne spóźnienie wynosi 10 min.
  15. Bon upominkowy jest ważny 3 miesiące od daty zakupu.
    Po upływie tego okresu nie ma możliwości realizacji bonu upominkowego. W razie umówienia się na wizytę i nie stawienia się w salonie w danym terminie bez uprzedzenia z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem bon uważa się za zrealizowany.
  16. Przy korzystaniu z bonu upominkowego nie wydaje się reszty, ani nie dokonuje się zwrotów pieniędzy. Kwotę pozostałą na bonie można wykorzystać przy kolejnej wizycie, o ile wciąż bon jest ważny.