Regulamin Salonu Furora Pracownia Fryzur
- Salony otwarte są od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-21:00 i w soboty w godzinach 9:00-18:00.
- Informujemy, że obszar salonu objęty jest monitoringiem.
- Za przedmioty pozostawione na terenie salonu, salon nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
- Personel salonu w uzasadnionych wypadkach zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu lub odwołania wizyty.
- Reklamacje zgłaszamy osobiście w naszym salonie, jeśli będzie zgłoszona później niż dwa dni po wykonanej usłudze wszelkie czynności będą wykonywane odpłatnie i cena będzie określana indywidualnie. Jeśli usługa została wykonana po wcześniejszym ustaleniu z Klientką/Klientem kolor, kształt itp. został wykonany na życzenie Klientki/Klienta, reklamacja jest uważana za bezpodstawną i wszelkie czynności po usługowe będą wykonywane odpłatnie.
- Dzieci (wiek do lat 10) mogą przebywać w salonie tylko w obecności oraz pod stałą opieką osoby pełnoletniej. Salon nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki w salonie.
- Za uszkodzenia bądź zniszczenia dokonane przez dzieci jak i dorosłych odpowiedzialność ponoszą rodzice bądź ich prawni opiekunowie lub sam ich sprawca jeśli jest osobą pełnoletnią.
- Prosimy o nie dotykanie narzędzi, sprzętu, dekoracji i wszelkich urządzeń w salonie.
- Wszystkie osoby znajdujące się na terenie salonu są zobowiązane przestrzegać niniejszego regulaminu i stosować się do sugestii personelu. Klientka/Klient korzystając z usług salonu jednocześnie oznajmia, że zapoznał się z niniejszym regulaminem.
- Zamówienie usługi w salonie jest równoznaczny ze złożeniem przez Klientkę/Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez salon.
- Termin wizyty można zmienić maksymalnie dwukrotnie.
- W przypadku nie przyjścia na zabieg bez odwołania go minimum dwa dni robocze przed planowaną wizytą, następny zabieg będzie wymagał 50% przedpłaty. Wpłata ta będzie bezzwrotna w sytuacji nie zjawienia się ponownie na zabiegu i jego nieodwołania minimum dwa dni robocze przed planowana datą.
- Jeśli spóźnienie na wizytę wyniesie więcej niż 15 min. usługa nie zawsze będzie mogła być zrealizowana lub też będzie zrealizowana tylko częściowo.
- W przypadku strzyżeń męskich lub dziecięcych dopuszczalne spóźnienie wynosi 10 min.
- Bon upominkowy jest ważny 3 miesiące od daty zakupu.
Po upływie tego okresu nie ma możliwości realizacji bonu upominkowego. W razie umówienia się na wizytę i nie stawienia się w salonie w danym terminie bez uprzedzenia z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem bon uważa się za zrealizowany. - Przy korzystaniu z bonu upominkowego nie wydaje się reszty, ani nie dokonuje się zwrotów pieniędzy. Kwotę pozostałą na bonie można wykorzystać przy kolejnej wizycie, o ile wciąż bon jest ważny.